Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2017-01-01.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- W zakładce "Budżet" znajdują się pliki niedostępne cyfrowo (skany) - w tej formie zostały udostępnione na stronie Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- W zakładce "Sprawozdania finansowe" znajdują się pliki częściowo niedostępne cyfrowo - dokumenty wygenerowane są w elektronicznym systemie sprawozdawczym uniemożliwiającym modyfikację struktury dokumentu.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-13.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Paulina Cieślak,
- adres e-mail - cuw.piotrkow@om.pl,
- numer telefonu - 44-733-91-00 ,
- adres do korespondencji - Centrum Usług Wspólnych, ul. Dmowskiego 47, 97-300 Piotrków Trybunalski .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Centrum Usług Wspólnych w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Dmowskiego 47.
Budynek składa się z 3 kondygnacji – dostępna winda.
Aby dostać się do budynku, trzeba wejść przez drzwi główne, do których prowadzi podjazd lub jeden stopień.
Do budynku można bezpośrednio dojechać, przed wejściem znajdują się miejsca parkingowe, brak miejsc wydzielonych dla osób niepełnosprawnych.
Biuro Kierownika, gł. Księgowej, kasa oraz cześć obsługi księgowo płacowej znajduje się na parterze. Na drugim piętrze znajduje się druga część obsługi księgowo - płacowej. Dostać się tam można schodami lub windą.
Każde drzwi wejściowe do biura CUW otwierane są ręcznie.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych